Plannen van telefonische bieders

Het probleem kent ieder veilinghuis die veel telefonische biedingen moet verwerken. Hoeveel bieders en welke bieders heb ik voor een kavel; Hoeveel medewerkers moet ik wanneer reserveren om aan de telefoon te zitten; wanneer kan wie de volgende bieder bedienen. Bieders melden zich laat aan, zodat op het laatste moment nog lijsten en biednummers voor de medewerkers die aan de  telefoon gaan zitten gemaakt moeten worden.

Daar is vanaf nu een oplossing voor. V-Base heeft nu een "planbord" waarin alle telefonische bieders voor kavels worden weergegeven. Medewerkers kunnen aan bieders gekoppeld worden en V-Base toont wie daarvoor beschikbaar is. Daarbij houd het rekening met de in te stellen tijd die het kost om te bellen en de tijd om het gesprek af te ronden. Bij de planning wordt zoveel mogelijk 1 mederwerker aan 1 bieder gekoppeld.

Met een druk op de knop worden de bellijsten en de biednummers voor de mederwerker uitgeprint, zodat tot vlak voor de veiling telefonische biedingen geaccepteerd kunnen worden. Alle bekende telefoonnummers van de bieder worden op deze lijsten weergegeven, zodat de kans op kontakt maximaal is.

belplanning